Brudklännings provning

Jag åkte upp till stockholm och bodde en natt på hotell med prinsen, väl där så passade jag på att åka till en del brudbutiker som finns där. Bla till bridaloutlet och det måste jag säga att det va en FANTATIKST personal där. Fast det va stängningsdags så hjälpte dom mig med att prova måånga brudklänningar och tiden gick ÖVER stängningsdags innan jag va klar. På vilka ställen gör dom så ? Händer inte ofta iaf. Jag hittade lite jag vart intresserad av

Bla denna klänning som heter "Emerald"  Kostar 4400 kr
men denna får man vara snabb om man vill ha för den va på utgående.men visst är den vacker =) ?

Sen åkte jag till bröllopskällan och där tyckte jag inte att det va lika bra.

Papper till inbjudningskorten ( en del av dem ) hittade vi dock inne på kreatima =). Toppen !
Så vi ska snart börja göra ett provkort för att se hur det blir. Dock måste jag att det är en hel djungel ute där med olika inbjudninsgkort och ditten och datten och det är skitsvårt om än nästan omöjligt att bestämma sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0