Gästernas gåvor

Jag har tänkt på det här med gåva till gästerna och tycker det känns ganska tråkigt och dyrt faktikst att skaffa snygga favoraskar för att lägga någon liten chokladbit i och sen står asken där eller slängs.

Så jag har tänk att kanske skulle man kunna ge sånna där smarta påsar med jord och frö i ett till alla tjejerna  som blir det antigen en blomma eller krydda ( som en påm på vårt bröllop ) och hitta på nått grabbigt till killarna. Men VAD skulle då det grabbiga kunna vara ? Det får ju inte vara några stora saker för det fina askarna vill jag ju fortfarande skaffa
MEN chokladbiten skulle jag fortfarande vilja att den låg där =)
Vi har ju tid att fundera ut det här *L* ett heeeelt år närmare bestämt

Usch för det tråkiga vädret idag :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0