Letar lokal

Varför ska det vara SÅ svårt att hitta en festlokal ? Vi har åkt omkring hela sommaren nästan och letat efter lokal men näe ingen som passar oss.Visseligen vet jag att jag /vi ( mest jag ) har höga krav

Vi letar efter en lokal som ska
- få plats för ca 60 personer
- ha en liten scen + dansgolv
- vi ska kunna ha egen mat och dryck
- ligga i Gävle med omnejd (max 30 min körning)
- få dekorera själva
- ej för hög hyra (inga fantasisummor)

Önskemål är :
- Runda bord
- högt i tak
- nära vatten
- herrgårdsliknande

känner ni till någon  så snälla
skicka mail med så mycket information som möjligt (tex. hemsideadresser, telefon nummer, kontaktperson) till mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0