Florida

Lessen att jag inte bloggat på länge här, men det blir väl så när ens bröllopsplaner blir framskjutna.
Vi har ju haft rätt mycket ståhej iom att blivande maken fyllt jämnt så det har vart inte mindre än 2 överaskningsfester och den hans själv hade bestämmt då. Alla lika trevliga

Nu på Fredag ska vi iaf åka til Florida då han fick det i present utav sin mor och jag har betalt min del själv. Där hoppas jag kunna hitta lite läckra bröllops prylar etc Bla ett par skor så hoppas hoppas.
Vi ska besöka Magic kingdom, Miamy och ev Key west.Bor i ett läckert hus vi har hyrt och har hyrbil så vi kan ta oss runt utan bekymmer

Kommer dock att berätta om resan då vi kommer hem

Glöm inte bort denna blogg bara för att jag är så kass på blogga, du ser ju rätt som det är kommer det ett inlägg ;)

Kram på er alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0