Alla hjärtans dag

Alla hjärtans dag handlar om så mycket mer än att konsumera! Att ge presenter blommor etc för att man älskar varandra ska inte begränsas till bara en dag, inte heller ska man visa uppskattning en dag per år eller så.




Samtidigt ska man ta varje tillfälle i akt att berätta för de vi älskar hur mycket de betyder för oss, därför tycker jag att det inte är fel att fira en dag som denna! Ta därför tillfället i akt att RINGA till den du inte hört ifrån på länge men tänker mkt på Tex eller ta med dig lite gott kaffebröd gå HEM till någon du håller av
Det behöver inte vara pojkvän/flickvän utan mamma, pappa, mormor eller morfar- Bästa kompisen kanske

Sen ska ni tänka på det här- Det gäller MIG och även min älskling och den DU håller kär




Jag bara önskar att jag fick vara med min älskling idag. Det får jag inte MEN jag kan ge honom denna kärlekshälsningen och berätta för hinom just HUR mycket jag älskar honom och ser fram emot denna dag då vi står där i kyrkan och säger JA till varandra och kärleken.

Puss min älskling =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0