Nya inköp till både brud och tärnor

Hej hopp igen

Nu har jag och Karen vart på stan och verkligen fyndat idag =) .Jag blev så glad så GLAD när jag hittade 3 st underkjolar på halva rea priset. Helt perfekt !!
Så nu finns det kjolar till oss alla 3

Det här är Emmas underkjol, det ska sys på lite mera tyll!

Sen kommer vi till min/a kjolar- jo jag köpte 2 st till mig själv för att få den fyllnad jag vill ha

Det här är 1a kjolen som har lite ringar, tog bort 1 ring och kanske tar bort en till, sen satte jag en annan kjol över den och då blev det såhär vackert =)

och jag känner mig nöjd med det


Vidare så hittade vi hårsmycket till båda tärnorna
samt en sjal till den ena tärnan som vi ska sy om lite granna men det kommer att bli superbra till slut- tror vi hihi.
Båda tärnorna ska vi försöka att den har likadana frisyrer så jag ska samla flickorna och göra en test på dem.
Förutom detta smycket så ha den ha lite strass nålar i håret för en lite extra glittrig touch!


och jag säger bara det till er blivande brudar - ge er ut NU och spana i affärerna för nu kan ni verkligen FYNDA big time. Det har jag gjort och jag känner mig så nöjd =) Spciellt när budgeten inte är så hög !!

Kommentarer
Postat av: EMILIA

är det bröllop på ingång? gratulationer!

2011-02-03 @ 18:02:35
URL: http://espot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0