Ditten och datten

Oj nu står nedräknaren på 28 dagar kvar ... HJÄLP.
Tiden bara springer iväg och vi kämpar och kämpar för att hinna få allting klart.
Men nu börjar det iaf kännas som det börjar ordna sig.
Kommer ni tex ihåg om gode vän jag blev så besviken på ?
Jag tog och lättade mitt hjärta och skrev ett brev till vederbörjade som kanske inte va så snällt, dock sant. Och det tog skruv, fast på ett BRA sätt. Det visade sig att det va flera vänner som va lika besviken som jag och att ögonen öppnades.
Det hela slutade iaf BRA och min vän kommer på bröllopet. Det känns SUPERKUL =)

Sen va jag ( bruden ) iväg igår och snackade igenom menyn och vad som är kvar att köpa och hur vi ska lösa detta. Och även där börjar det kännas bra =) .Det är inte alls mycket mat kvar att köpa nu!

Vi har nu bestämt vilken väst make 2 be ska ha och det blir silver med lila kravatt och därmed kunde vi köpa västen till bestman

Dom kommer att bli såå snygga båda två =).Sen har dom planerat en liten "kupp" på festen med. Dom ska nämligen byta färg på kravatten/slipsen senare under kvällen. Kul å se hur många det är som märker detta hihi.Rolig ide är det iaf tycker jag.

-Emmas tärnklänning är klar och hemma =)
Dock är inte min klar ännu-letar febrilt efter en sömmerska

Nu ska jag bestämma mig för hur min bukett ska se ut och tärnornas. Som jag tidigare berättat så binder jag dem själv =)
På Onsdag är det dags att gå till frissan för testfrisyr samt testsmink-Jätteroligt.Sen börjar det bli dags att fara ned till Göteborg och hämta go gubben min och fara hem hit igen och förbereda.

Vi kommer att ta en liten paus en dag och göra en dagstur till Åland med min Syster och Emma ( ena tärnan ) med.Det kan nog vara välbehövligt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0