Det börjar likna nått..nya bröllopinköp

Idag har det verkligen vart fart på mig kan jag lova.Nu har jag vart och inhandlat lite saker till bröllopfesten för jag tycker verkligen att det är på TIDEN att det händer nått. 5 månader kvar bara lite drygt !! HJÄLP lixom

Vill ni se dagens inköp då ? Klart ni vill ;)

kaffeservettar i  den ljuvaste rosa

Samt lite blommor till dekoration

Liten samlingsbild på det jag köpt

flaskor 4 st som vi ska ha vatten i på bordet- vi kommer även att sätta snygga ettiketter på dem

3 st hjärtformar som vi ska göra hjärt-is
vaser, knoppalakan till bordsdukar

Nu får jag vänta lite med inköpen tills jag vet hur våran lokal ser ut och vad som finns där innan jag kan fortsätta, men jag köpte även tyg idag som jag ska testa att sy egna stolsöverdrag av.
Det blir aaaalldeles för dyrt att köpa färdiga-- Tom från Kina :(
För bara ett år sedan va allt superbilligt, nu har det skenat i pris tyvärr !

Imorgon ska jag iväg på eftermiddagen och kolla på en lokal =) så håll tummarna nu






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0