Massor med nya grejer

Nu har jag och frugan sett till att skaffa ytterligare mer grejer inför den stora dagen. Det är blöandat en massa olika saker, här nedan är det papper av olika slag så att vi kan göra våra egna inbjudningskort och placeringskort. Det finns även med en slips på biden, som kanske kommer till användning.



Vi besökte även en butik som helt är ägnad till att sälja saker för att göra egna tårtor och bakverk.
 
Det är en massa saker där, bland annat en Bokstavslinjal, som är utmärkt för att göra egna snygga texter.


Nu kan vi iaf göra egna snyga tårtor, och när jag säger vi, menar jag naturligtvis att frugan gör dom och jag äter upp dom. Det är den enda naturliga fördelningen som finns när det gäller bakverk.

Kommentarer
Postat av: liz

Hej, hjälp mig!!! Vart har ni fått tag på bokstavslinjalen??? Behöver en med små bokstäver (alltså storleksmässigt) till placeringskorten...Mvh Liz

2011-07-07 @ 09:54:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0