Det kom ett skepp lastat med ballonger

OJOJOJ vad baloonger vi har fått nu



Och jag tror det är Brudföljets uppgift att blåsa upp dom va med deras starka lungor ;) he he he
-Nää vi har faktikst köpt en ballongpump.. men vi ska köpa flera :P
Och vet ni vad people.. idag är det EXACKT 1 mån kvar tills vi står där framme
Kära och galna och säger JA till varandra =)

VART tar tiden vägen säger jag-Hjälp vad fort det går nu

Igår sydde Emma och jag flera stolsöverdrag och det känns i ryggen kan jag lova..pust
Och idag .. fick jag hem min RING och den är precis så vacker som jag föreställde mig att den skulle vara =)
GLAD va ordet =)

Kommentarer
Postat av: Linda

Var köpte ni ballongerna och hur mycket kostade dem?



Stort lycka till inför den stora dagen!!

2011-07-31 @ 19:15:58
URL: http://omenlinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0