Frissan bokad-CHECK

TJOHOOOO nu är jag glad trost det tråkiga på förmiddagen för jag har jag hittat en frissa Skrattande.
Känns verkligen bra måste jag säga och jag har fått ett bra pris
3 timmar + make up för 1500 spänn "tummen upp" det klagar jag inte på  och då ingår det en testfrisyr och test make up på det . Tjejen som ska fixa min frisyr verkar huuur gullig som helst och har dessutom tävlingdansat i "Let's dance" danser så guess what people .Hon ska försöka fixa ett par som ska dansa på vårat bröllop och fixa hon det blir jag så glad så GLAD =) .Dom är altså med och dansar med Tony irving i vanliga fall berättade hon.Helt otroligt att VI får sånna dansare på vårat bröllop =)
Gud va skönt att slippa leta det .. då så .. CHECK

Kvar att fixa
-sy in tärnklänningen/arna
-kemtvätta tärnklänning + brudklänning
-sy fast spetsen på min klänning
-sy fålla mannens byxor
-Hitta bil till och från kyrkan
-Hitta buss till gästerna ( ev på G )
-Fixa bordplaceringkorten
-Fixa brudskorna ( ev fixat redan )
-Hitta fotograf ( Ev fixat )
-fastställa menyn
Hmm komemr faktikst inte på mera justt nu, men mer det är det säkert *S*

Kommentarer
Postat av: Matilda Wik - fotograf i Norrköping

Vad häftigt att ha såna duktiga dansare på sitt bröllop!

2011-06-17 @ 08:17:16
URL: http://mwfotografi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0