Kostymen på väg

Nu har vi fått meddelande om att gubbens kostym är på väg med DHL till oss. oHH VA SPÄNNADE. Man är så ivrig och bara vill se den NU .jag väntar fortfarande på min klänning och mina brudskor och det är lika spännande det

Annars är det så så så mycket som händer så man knappt har tid att äta ens. Det är hela tiden någon som ska göras
och ikväll händer det spännande saker må ni tro, men dom är hemliga än sålänge . Dock kan jag avslöja dem imorgon hihi

Servettproblemet är dock klart nu och det är såå skönt. Jag har sytt bordskjolar till godisbuffen samt till vårat honnörsbord, ev att jag får sy en till men det är ingen fara.Alla skålar till godisbordet är oxå klara och jag tycker det är såå skönt när man kan bocka av saker på to do listan

Juni blir det tyskland och handla alkohol =) , Men vi skulle ha behövs kolla på bröllopsresa med.

Dygnet skulle behöva ha mer än bara 24 timmar helt klart !!

Nu är det ut och handla som gäller =)

kram på er alla och tack för att ni kikar in hos oss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0