L’oreal provides you the perfect tan

Jag såg reklamen på tv och tänkte Hmm va enkelt det där ser ut . Jag som vart sjuk så mycket nu är ju blekare än jesus i pyjamas så jag tänkte WHY NOT. Och testade det och den är faktikst bra . Inte gulande bränna och sprayduschen är tunn och fin.Enkelt att använda
Men- vilken är det nu jag talar om då ? -Jo det är denna

L’oreal Subleme Bronze




Så klänningen är klar, skorna likaså då är det bara den snygga brännan kvar !!  Jag hittade min på Ica maxi för 119 bagis!
Nedan följer några rader på Engelska...

Now, if you’ve found the dress, found a bag to die for and seen some killer heels to match, all there’s left for you to do is to complete your outfit with a sexy artificial tan, provided by L’oreal.
When it comes to getting ready for a hot date or a night out, it’s nothing like a tan too set off your look and give a girl bags of confidence!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0