Nina Electra


Those sweeties are MINE!!!



Jag har haft ögonen på dom här sötnosarna länge, men eftersom orginalpriset ligger runt 110$ + frakt på det så har jag tyckt att jag inte gjort mig råd att köpa dom. Men så igår ramlade jag över ett par till bra prist så jag slog till på direkten. Dessa skor har fått bra betyg och ska vara skor man inte får ont i fötterna av trots den höga klacken och det är 100 % satin i dom..Jag bara LOVE LOVE LOVE them :-D

Nina Electra Designer High Heels (ivory Satin). Make a gorgeous grand entrance in the Nina Electra evening pump. Satin fabric upper in a two-piece d'Orsay evening dress pump style with a round peep toe. A lavish satin bow embellishment adds elegant detail at the neatly pleated vamp and 1/2 inch wrapped midsole. A cupped heel and removable wraparound ankle strap secures precise fit. Faux leather lining and cushioning insole leather outsole. 3 3/4 inch shiny stiletto heel. You just gotta LOVE them!

Och vet ni va - efter den 6 aug är dem  till SALU

Kommentarer
Postat av: Therese

snygga ;) vart köpte du dom?

2011-05-27 @ 11:18:21
URL: http://tezzybump.blogg.se/
Postat av: Camilla

Hej!

Tänkte höra om dom är kritvita eller ivory? Och var du köpte dem? :-)

2011-05-28 @ 20:02:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0