Frieriet

Det första man ska berätta om är kanske själva frieriet eftersom detta är en bröllopsblogg.
Så jag gör det först tänkte jag,so here we go. Min prins friade till mig uppe på en stor kulle i stan där jag bor, som man ser ut över hela stan.Där uppe på 12 slaget på nyårsafton mitt under ett stjärnregn av vitt fyrverkeri tar han fram en blå ask och ni kan ju tro att jag vart snopen * VA vad gör han och vad säger han* samtidigt så tittade jag ju på fyrverkeriet.Det va svårt att höra riktigt vad han sa eftersom det va sånt himla liv . Och det va synd tycker jag men budkapet gick fram och chockad svarade jag JA.

Så nu är bröllopsplaneringen inför nästa år påbörjad !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0