"Vårt bröllop i era händer"

Tidigare i våras kollade jag på "Vårt bröllop i era händer" och även om jag inte gillar det faktum att de påstår att de håller den budget som bruparet har (denna spräcks helt säkert med ett antal tusenlappar varenda gång) så får man mycket inspiration, det var verkligen Vegas- och Inganstil. Lounge, discobollar och kristallkronor.
Vitt och fräscht, och självklart stolsöverdrag:)
Det det låter  kanske lite "bridezilligt" att vilja ha stolsöverdrag, men jag är en tjej som är väldigt mån om att det ska se stilrent ut. Fula stolar får ett rum att se mer stökigt ut. Men på med lite stolsöverdrag över dessa fula stolar så ser det väldigt glammigt ut!

Ja, åter till Vårt bröllop i era händer, när jag såg det ville jag ha ett riktigt lyxigt och med tanke på att deras bröllop ägde rum i en bilverkstad (eller bussgarage eller whatever) så kanske man kan få det lika elegant i en bygdegård el dyl?
Det gäller att man hittar folk som är med på noterna och hjälper en dekorera, annars lär det bli jobbigt ;-)

Lite inspirerande bilder från programmet::





Snyggt eller hur ?

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0