Bröllopslokalen bokad =)

NUUUUUUUUUUUUUUUU är lokalen bokad WIIIIIIIIIIIIIIIIIIII ha ha ha och jag får nog vara utan mina runda bord jag vart så envis och velat ha, men men det blir nog bra ändå.Den 21/8 2010 står jag brud bredvid min underbart stiliga man ( om han inte färgar håret blått :-o som han hotar att göra :-o )

Det enda smolket i bägaren är att vi kanske kanske inte hinner få ihop ekonomin så vi kan genomföra bröllopet, men skulle det hända är i iaf överens om att då blir det den 14/8-2011. Blir en x-tra lång väntan isf :( suck, men det som väntar på nått gott. Han eller vi båda vill ju verkligen ha vårat drömbröllop och då kan det ju vara bra att vänta så vi kan få detta.men som sagt , vi siktar in oss på 2010 i 1a hand

Tjing tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0