Till min älskling

                       Detta inlägg är tillägnat min älskling.
Du är mitt allt.
Du äger mitt hjärta nu och för alltid.
I bra och dåliga stunder har vi varandra och jag kan inte tänka mig att dela något av mitt liv med någon annan än dig älskling.
Jag längtar till den dagen då alla andra får dela våran kärlek till varandra.
Älskling?
Tänk vad en reklamlänk till spraychatten ledde till :)

. . . älskar dig mer än alla månar, solar, stjärnor & planeter älskling . .

Kärleken är tålmodig och god. Kärleken är inte stridslysten, inte skrytsam och inte uppblåst. Den är inte utmanande, inte självisk, den brusar inte upp, den vill ingen något ont. Den finner inte glädje i orätten, men gläds med sanningen. Allt bär den , allt tror den, allt hoppas den, allt uthärdar den. Kärleken upphör aldrig."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0