Uppskjutet bröllop

Vi har idag såhär på det nya årets andra dag pratat om våra bröllopsplaner och vi har kommit överens om att skjuta på det till 2011 :( Hur mycket vi än VILL gifta oss undet 2010 så får vi bara inte ihop pengar :(.
Det skulle vara om det trillar in en stooorvinst då. Vi mår mycket dåligt över detta just nu MEN vi har ju iaf varandra.

Det som stör oss mest med detta är ju det faktum att vi inte bor tillsammmans ännu. Helt otroligt egentligen efter 8 hela år bor vi fortfarande inte ihop- hur är detta möjligt ??
men det är ju en dubbel kostnad för oss med allt , dubbla hyror etc sen en annan stor kostnad då och det är ju våra resor till varandra. Det är ju 60 mil emellan oss

Jag är iaf klar med mitt körkort nu *L* den 22 dec fick jag ÄNTLIGEN mitt efterlängtade KK ochDen bästa julklappen jag kunde få. Det blir ju en kostnad mindre då MEN nu vill jag ju ha en egen liten bil att puttra runt i utan att behöva ringa runt och låna bil hela tiden- hur kul är det på en skala ?

Nu lär jag berätta detta för min tärna som har sett fram detta såå. Nu kommer det att bli en lång väntan för henne för det blir ju nästan 2 sommrar som går. Inte denna Aug som kommer utan Aug NÄSTA sommar. Men nu hinner hon gå på skolbalen först och vara min tärna sedan *L*.

Nått annat tråkigt är ju att jag bara har pappa kvar i livet och han är omgift och kan inte lämna sin fru :( inte ens för att gå på sin dotters bröllop( hon har en sjukdom ). Och jag kan inte med ord beskriva hur ledsen jag är för det men inget jag kan göra åt. Hade köpt julklappat åt pappa men dom ville han inte ha :( , han kan ju inte lämna henne inte , inte ens för en timme å hämta sina paket !

Ja ja vad är en bal på slottet ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0