kärleken kommer, kärleken går

Nöden har testat vårt förhållande och tänjt dess band med en enorm kraft som  avstånd, svärföräldrartjafs, tillfälliga sinnerförvrringar om att vi ska vara med andra och inte med varandra,ekonomi, sjukdommar etc
Vårt förhållande har visat sig stå pall de svåraste prövningar och den senaste tiden har vart omänskliga.inga andra kan någonsin förstå hur mycket vi kämpar du och jag och vi skulle ibland behöva lite mera stöd ön vi faktikst har istället för att försvåra för oss.

Men jag vet att det är du och jag och om vi bara står ut till det där efterlängtade jobbet kommer och vi finns på ett och samma ställe så kommer det att fixa sig ,, till slut gör det det och jag kan inte med ord beskriva hur mycket jag ser fram emot vårat kommande bröllop min älskling!
Där du  hand i hand med mig börja resan in i en ny fas av vårt livslånga förhållande som blir till äktenskap där nöden får stå tillbaka för Lust, glädje och tacksamhet för att vi har varandra och det vi har skapat tillsammans!

För kärleken ska vara för evigt och för mig är kärleken till dig större än livet och i din närhet vill jag alltid vara, att få beröra dig och känna din lena hud får min själ att få frid. Min kärlek, jag älskar dig - mer idag än igår och desto mer imorgon jämfört med idag... Jag älskar DIG

Hade du inte redan friat till mig älskling så skulle jag ha gjort det nu ;)



Kärleken kommer, kärleken går ingen kan tyda dess lagar. Men dig vill jag följa i vinter och vår och alla min levnads dagar. Ditt hjärta är mitt, mitt hjärta är ditt och aldrig jag lämnar det åter. Din lycka är min, min lycka är din, och gråten är min när du gråter. Jag älskar dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0