kate weddingdress


Såg ni det vackra bröllopet idag ? visst va hon bara så strålande vacker bruden ?

Hennes klänning va en grace kally kopia- bara så vacker och jag som är en sucker för spets bara älskade hennes klänning




Själv händer det lite här med vårat bröllop med. Jag har till ex beställt mig kläning och denna gången hoppas jag verkligen att det blir RÄTT. Jag är så sjukt sjukt nervös och det här kommer att bli en jobbigt månad av väntan

Vi har idag fått hem lite khom loy -dom rosa. Vi har beställt mera och sedan har glittret till tårtan kommit ( det är naturligtvis ätbart) Våra självlysande ballonger kom dom med. =)

Nu ska Mannen leta på sina kläder =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0