Provad tärnklänning

Igår va Emma hit, min ena tärna och provade sin klänning och jag måste säga att den va JÄTTEFIN på henne =).
Dock väldigt stor så vi måste sy in den, plus att vi ska dekorera den med lite strass fram på livet.
Kommer att bli superbra det där. Sen ska Karen min andra  tärna prova sin lila klänning för att se hur den sitter på henne. Jag ska sy en underkjol till Emmas klänning med.


Emma's Tärnklänning

Sen måste jag sätta fart med att börja sy stolsöverdragen. Det är ändå nästan 50 st som ska sys "pust"
Tänk att det är sååå mycket inför ett bröllop.

Just nu är jag faktikst lite less och utsliten av planeringen och JO man man bli det *S*.det känns som man BOR vid datorn och bara kollar & letar prylar hela tiden. och har MASSOR kvar 
  • Fotografm  ( Hojta gärna till du fotograf/amatör som finns i gästrikland o ser detta )
  • buffematen
  • frisyr
  • make up
  • naglar
  • våra bröllopskläder osv
men tänk va skönt när allt är klart och man bara behöver vänta in den stora dagen. ca 100 dagar kvar nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0