Vigseln

Igår då jag ringde till expeditionen hos församligen så blev jag inte glad. Hon som svarade va inte alls trevlig!
men sen idag då jag ringde och fick prata med den präst som utser präst åt oss så va det inga somhelst problem att boka om våran tid. Vi kommer nu att få vigas ganskla sent på eftermiddagen, MEN nu kommer vi att slippa stressa på dagen och kan ta det någonlunda lugnt vilket känsn jätteskönt måste jag säga.

Vi får bestämt besked i veckan och sedan kan vi göra klart våra inbjudningskort och skicka ut dessa =)
Detta kommer vi att ägna helgen åt!

Det börjar lika ett bröllop mina damer och herrar =)

Men tänk va konstigt det känsn ibland, att jag ska GIFTA mig med den där killen jag träffade på nätet för x antal år sedan. Att det blev VI på allvar. Fan va gött som göteborgarna säger ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0