ÄNTLIGEN i found my forever yours dress


Det gäller att vara envis säger dom och det kan man väl säga att jag vart. det började med att jag såg en bild på blocket på en Forever yours klänning som tyvärr va för liten för mig , men det va DEN jag vill ha. Den och ingen annan. jag har sen dess sökt med ljus och lykta, efterlyst och haft mig för attt hitta klänningen på nätet i över 1 års tid .Det svåra har ju vart att den inte är med i aktuell collection utan är en gamall men IKVÄLL.. IKVÄLL hittade jag NUMMRET på klänningen .. YAY.
Jag skrek av lycka  haha  så får jag presentera .

FOREVER YOURS NR 45226


Det är en liten spänne med strass i mitten, anars är klänningen helt spets. Men vilken spets sen
helt underbar

Liten närbild ev den och just den bilden jag såg i på blocket då jag förälskade mig i klänningen. Nu gäller det bara att få hem gobiten med och hoppas att den ser snygg ut på MIG . Håll tummarna folks




Kommentarer
Postat av: The PhD's ////////////////////// Forskning och Shopping

skitsnygg klänning! :)

2011-02-07 @ 12:33:44
URL: http://thephds.blogg.se/
Postat av: Lisa

Vilken drömklänning! :)

2011-02-07 @ 21:19:47
URL: http://iheartfat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0