Lisbeth Dahl bröllopsparaply

Idag kom det , vårat Fina bröllopsparaply i ivory med volangkant från Lisbeth dahl
Vi knep det sista som fanns ..Ibland har man tur =)
Jag har hittat jättefina Tändaskar vi kan lägga på borden idag med 3 askar för 10 spänn- yepp yepp bra pris !!






Annars har jag vart och tittat på en lokal idag och den va jättefin MEN såååklart ska den vara upptagen :(
så vill vi ha den får vi antigen flytta till sista lördagen i Juli eller andra i Aug

Men imorgon ska jag kolla på ett annat ställe IGEN.. jag har vart där förut nämligen. Dock va det ett tag sedan
Det MÅSTE lösa sig med lokal nu ,för nu börjar det verkligen ta slut på alt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0