Ikea besök

Gjorde ett litet besök för att köpa in det sista till bröllopet. TRODDE jag, men när jag sedan kommer hem och checkar av allt med min blivande så visade sig att det fattas en vasjävel iaf. Vi måste ju köpa dukar själv till borden så därför gör vi som dom flesta andra, vi köper lakan från Ikea =).Vart annars hittar du en duk för 20 spänn ?



Sen köpte jag snäpp korks flaskor som vi ska ha som vattenflakskor att ha på borden. Men när jag va där så gick jag förbi dom underbaraste påslakan som va såå sommriga så jag kunde inte låta bli att förnya lite till sängen.Så dessa fick följa med mig hem Ljuvliga eller hur ?
Annars har vi trots att vi jobbat hårt som små gnuttar med att få klart bröllopet som vi vill,saker kvar att göra.
Nu när det inte är så många veckor kvar va det inte meningen att vi skulle ha så mycket kvar.Så det känns trist för jag hade väl velat kunna lugna ner mig och börja smälta allt.Nu spinner allt på så fort så man inte hinner stanna upp.
Sen tar som sagt allt negativt runt oss bort glädje och energi, men vi försöker slå bort det nu och fokuserar på det positiva.
Hade väl hoppas att mina tärnor skulle vara lite mera engagerade iaf. men men.

Vi har heller inte hittat varken bussen vi letar efter eller en snygg bil att forsla våra nygifta arlsen i ännu .

Nää jag lär väl fortsätta pysslandet.

Kommentarer
Postat av: Jen

Det är synd när det blir så. Man väljer ju sina tärnor med omsorg och det ska vara en heder att bli tillfrågad och kan man inte ta den rollen så borde man ha tackat nej. Hoppas dom inser vad dom gör mot dig och blir bättre vänner. :) All lycka till och kram till dig

2011-07-04 @ 00:42:44
URL: http://mybridalbookonline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0