Svensexan i korthet

Ja då är man "vaken" igen efter en kul och överraskande kväll igår.

Det var tänkt att jag skulle motionera mig lite genom att gå en sväng med min pappa, som vi brukar göra på torsdagar. Men istället så vart det en tur in till stan där jag mötte min bror, pappa och god vän. Vi började kvällen med Bowling, och ett par öl så klart.
Lagom till bowlingen försågs jag med en tröja med texten "Buy me a Beer, my wedding is near" och en huvudbonad som mest kan liknas vid en grästuva med en stolt blomma på. Tillhörande till blom-hatten så hade jag även ett par "glasögon" som effektiv begränsade mitt synfält. Bowlingen gick så där, men det var kul, där fick jag min första kram av en okänd kvinna som ville ta en bild på min lustiga klädsel.

Efter bowlingen fortsatte vi till en trevlig restaurang och käkade en väldigt god tre rätters middag. Maten var god, och kommentarerna om min outfit fortsatte att komma in från alla möjliga håll.

På grund av det otroligt trista regnet blev det inte några längre promenader ute, utan vi fortsatte till en Pub och stannade där tills kvällen var natt.

Det var kul och överraskande, som sagt, lite ovant att folk tittar och kommenterar ens utseende, men det får man bjuda på.

Tack ni som var med för en härlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0