Bästa vännen svek

Nu känner jag att jag måste få skriva av mig . Jag är SÅ ledsen så ni anar inte. Har en SK bästa vän här i stan , men på den senaste tiden har något hänt för jag har inte sett så mycket utav den här kompisen. Men vi har alltid stått varann nära tills min vän beslöt sig för att dra sig undan mer och mer. När inbjudan trillade ner fick jag ett mail att kompisen va SÅ glad och att det skulle bli så roligt och tackade JA. Nu när det gått en tid så är inte så fallet längre
för min Före detta bästis kommer inte och har dom uslaste ursäkter jag hört.
Att dissa mitt bröllop va spiken i kistan tycker jag :-(.
Tur att det är en tid kvar så  jag har en chans att smälta detta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0