Musiken i kyrkan


Oj ojoj vad tiden går fort, hela dagarna bara svichar förbi och man hinner inte ens lägga in ett inlägg här på bloggen. Nu är det musiken som gäller och som det ser ut nu så kommer vi att ha

Marry me-Bruno Mars ( ingång marsch)

This Is It- Melba Moore ( Utgång marsch Dock ej klart.. mannen ska godkänna först fniss)


If it's all I ever do - anders johansson.

Den ska våran solist Elin sjunga =) Den låten sjöng jag för min blivand en gång då vi va på en kryssning och han tyckte det va så fint, så det är ett minne vi har
Nåja en låt kvar har vi som solisten  ska sjunga sen e det klart =).Tänk va mycket det är innan man får ihop ett bröllop egentligen va :-o

Jag har nu beställt 3 st manilla slöjor med spets som jag ska sy på klänningen så den blir som jag vill ha den. Och fortfarande inte hört något ang blodfläckarna. Så jäkla dåligt tycker jag .Man blir ju arg
Sen kunde jag inte låta bli utan köpte 5 st extra röda hjärtan kom loy's hihi!

Hoppas jag får ordning på mina skor nu då och RINGEN =) GAAAH blir galen när inte saker blir lösta.

Snart är det dags för tyskland med
Men nu lär jag sätta fart igen.. TJIP

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0