Nu ska guldet förvandlas till bling bling ring

Nu har jag ÄNTLIGEN hittat en guldsmed som ska fixa min ring ..hihi Åhh det är sååå spännande.Så nu har jag lämnat allt guld och han ska smälta om det till en ny ring med 4 små stenar på vardera sida samt en större i mittten. och detta för 1800 kr Skrattande.Den förra skulle ju ha närmare 4000, så liiite skillnad va fniss

Sen har jag lämnat in mina trånga brudskor till skomakaren så kan ska ta ut dem åt mig så mycket det går, ska prova på fredag.  Sen har jag vart på ett nytt "ballongställe " och frågat om dom kan fixa ballonghjärtanen åt oss , så HOPPAS dom kan detta för en vettig summan. Ja just det ja, när jag tittatde på vågen idag va visade den 1 kg mindre WHOHOO, nu blev jag peppad att minska mera i vikt =)
Mycket spännande på G nu

Phuu.-.- vila lite sen tvättstugedags

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0