Provsmakningar


I helgen har min blivande make och jag haft en minst sagt BIZZY helg.Vi har haft bröllopsinventering av alla dessa saker vi har köpt som nu är indelade i lådor till det dom ska använas. Som tex baren och middagen osv .
Och vi kunde konstatera att det INTE är mycket kvar att köpa.. WHOHOO va skönt haha

SOOOM jag har har slitigt ( mestadels via datorn , men iaf ) för att få ihop allt.
OCH vi har hunnit med att provsmaka och BESTÄMMA vilka smaker vi ska ha i våran sugarpaste tårta och det blev
"TRUMVIRVEL".. MANGO & MELON
Inte direkt det vi trodde innan vi började smaka. Så ett hett tips till alla som ska bestämma tårta.. SMAKA innann ni bestämmer er.Dessa mousser va tokgoda och kommer från Citygross ( 12 kr st)



När det gäller blodfläckarna på min brudklänning så har jag INTE hört ett pip från Milanoo där klänningen kommer ifrån. men skam den som ger sig ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0