Brudklänningen är BESTÄLLD

Shit va jag va nervööös igår då jag klicka på köp knappen- hade jag gjort rätt nu ? Blir detta bra ? kommer jag att ångra mig ? Här har ni tjejen med BESLUTÅNGEST så det stänker om det
"Ghaaaa va jobbigt"

Jag har nämligen beställt och betalat min BRUDKLÄNNING =)
och fatta vad NERVÖS jag är nu. det ska ta ungefär 14 dagar för den att komma hem och ni kan ju tro att jag kommer att räkna dagarna

Kommer dock INTE att lägga ut en bild på den här då jag inte vill visa blivande maken klänningen ännu. Dock kan ha ha en hint om vilken det är då jag rådfrågat honom om en massa klänningar fniss.Men vilken utav dom ÄR det då ;) fniss. Det är iaf en vacker klänning i ivory med släp

Nu vill jag bara hitta dom där snygga skorna med utan att ruinera mig- vart finns dom ?

Måste dock visa er en princess klänning  från Disney som är supervacker 

Klänningen heter Cinderella och har nummer 205-

Visst är den bedråande vacker =) Tänk å sväva fram i denna i altargången


Kommentarer
Postat av: Cecilia

jag slänger in en kommentar på alla inlägg.. ;) Gud vilket super fin brudklänning. Men jag fattade inte vart man fann den? Disney, är det en affär/märke?

Kram Cissi

2011-03-26 @ 12:05:20
URL: http://karlochcecilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0