2 mån och 16 dagar kvar


Shiit .. Åh herregud jag slängde ett öga på nedräkningen här , BARA 2 månader och 16 dagar
. Åh JÖSSES säger jag bara ,HUR ska allt hinnas med? Man hör ju från alla som gift sig att det blir så stressigt sista tiden, inte då tänkte jag.
Vi som började i såå god tid, inte blir det stressigt för oss inte. Jo just det. Nu sitter jag här och är stressad över PRECIS allt allt ALLT...;  min vikt som jag inte hunnit göra något åt, maten vi ännu inte är klara med, lokalens utsmyckning, dekorationer, skor som jag inte fått ännu som utlovat,ja  allt möjligt!



Dock fick vi hem våra tryckta servetter idag så vi kan bocka av det från listan iaf. phuu. alltid nått!!
jag ska ju bestämma mig för min vigselring med och vi måste snart även bestämma oss för vad vi ska heta i efternamn-Hindersprövningen ska snart skickas in
Såå mycket att göra och såå lite tid.. bara att kämpa på =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0