Tiden går så fort


Tänk att det är snatr 10 månader sen jag och min älskling gifte oss.

Jag minns dagen som igår..speciellt när jag tittar ut och ser regnet vräka ner utanför mitt fönster. För det får mig att tänka på den urusla störtskur som kom mitt i våran fotograferingh ute.
Inget en brud som kostat på sig make och frisyr vill råka ut för.Och min stackars make såg ut som en blöt hund. alldeles genomsur.Tärnorna och jag hade iaf paraply som täckte något.

Det tråkiga är att efter all denna tid så har jag ( bruden ) fortfarande inte någon kontakt med någon i min familj. förutom min käre far då.Det är så fruktansvärt tråkigt.

Det positiva är att jag och svärmor har mycket bättre kontakt nu och det glädjer mig. Hon är urgullig =)

Och till min älskling så säger  jag

Tiden har gått så fort, men samtidigt känns det som att vi alltid hört ihop. Du får mig att skratta, att gråta av glädje och att fyllas av en kärlek större än det borde vara möjligt! Jag är din för evigt och för alltid!
I love you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0